Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg
|
Ik heb geen lijst gevraagd. Ik wil weten hoeveel niet geregistreerde moslims er bij de 262 tegenstemmers waren.
Moslims die niet geregistreerd zijn dus, maar die zichzelf wel zien als moslims.
Van drie geregistreerde en drie niet geregistreerde moslim maken de media dus "
Moslims in Bundestag stemden unaniem voor homohuwelijk".
Waar de media niet over piepen is dat er zich misschien vele malen meer niet geregistreerde moslims onder de 262 tegenstemmers bevonden.
Geef toe, dat wie niet verder leest dan de titel, weg is met het welbewuste bedrog dat "de" moslims in "de" bundesdag unaniem voor het homohuwelijk stemden. De waarheid is
dat een meerderheid van 393 leden waaronder drie geregistreerde en drie niet geregistreerde moslims voor het homohuwelijk stemden .
Waar met geen woord over wordt gepiept in de media is dat er zich onder de 262 tegenstemmers misschien enkele tientallen "niet geregistreerde moslim" bevonden
die zichzelf zien als moslims.
Voor wie het nog altijd niet door heeft, het is geen toeval dat het over geregistreerde en niet geregistreerde moslims gaat. Noch is het toeval dat de aandacht enkel op de pro-stemmers getrokken wordt. Het is een grotesk bedrog om te insinueren dat de moslims in de Bundestag unaniem pro het moslimhuwelijk stemden".
De moslimknuffelaars zullen ongetwijfeld mijn analyse van dit bedrog betwisten, maar wie eerlijk is met zichzelf kan moeilijk anders dan toegeven dat een overgrote meerderheid van moslims geen homo's lusten, dus tegen het homohuwelijk zijn, en bijgevolg tegen stemden.
Dit is een sprekend voorbeeld van de manier waarop wij beduveld en geïndoctrineerd worden door de media.
De Schoofzak heeft zijn hersens niet gebruikt, trapt als een klein kind in de strik, en maakt daardoor een blunder om U tegen te zeggen.
Niets, maar dan ook niets in dit mediabedrog bewijst dat er een "Westerse islam" mogelijk is.
Er bestaat maar één Islam, en die staat ook anno 2017 nog altijd vele malen vijandiger tegenover homo's dan de zotskappen van Rome.