Los bericht bekijken
Oud 25 december 2004, 21:36   #85
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
HolaPola; easy dame, rustig.
Rook zoveel je wil!
Ik verbied het roken niet, ik zeg alleen duidelijk, rook waar je anderen niet stoort.
Dus als jij 3 pakjes per dag erdoor wil blazen, doe maar op.
Maar niet bij:
1) kinderen (getuigd niet bepaald van verstandig gedrag)
2) volwassenen die niet-roker zijn.

Laten we zo stellen.
Als ik op café tussen een groep mensen sta, dan zijn daar veel rokers bij die zich voor niets generen.
Als ik dan een dikke scheet laat, krijg ik klachten!
Dat is discriminatie!

Ik stap naar het CGKR, want ik mag niet stinken..........
Ik heb tot mijn 43 aan competitiesport gedaan , ik heb een heizeldiploma Belgische voetbalbond en fietste vroeger +/- 200km per week en ging dan nog eens 2 a' 3 x trainen per week en nog een wedstijd spelen in het weekend.
En ik rook ja,en ja het is ongezond.
En als men in cafe's of restaurants verbod geeft om te roken dan is dat maar zo,dan rook ik wel in mijnen hof,tot mijnen buur komt klagen omdat ik dan de mussen verjaag,voor mij is het een troost om eens een sigaretje op te steken ,na het eten of voor het slapen gaan.
ALs u nu gaat zeggen dat ik en andere rokers daar nog eens voor moeten bijbetalen ,dan stel ik voor dat men de belasting die de regering ontvangt op een pakje sigaretten dan ook maar integraal terugstort aan de betalers van die sigaretten,want anders profiteerd het niet rokend gedeelte mee van mijn en andere rokers hun centen.
En als u een scheet laat dan liefts niet in mijn geburen,maar ik kan het u niet ontzeggen om er ene de kop af te nijpen,en ik kan er u ook niet voor laten betalen.
Ik ben trouwens op en top man,alhoewel ik toegeef dat mijn nicknaam anders doet vermoeden,maar daar heb ik zo mijn reden voor.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden