Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amexx
ALS JE DAT BEDOELD! Uw posting is suggestief! HAHA! Nu heb ik je beet !
|
Wat bedoel je nu Amexx?
Heb je me beet (bij de k****n)
Of heb je hét beet? (m.a.w. begrijp je het?)
Ook even ernstig (proberen) reageren op thomas' posting, want
ik vermoed namelijk dat hij met een probleempje loopt:
Waarschijnlijk wil hij vlaamsnationalist zijn, maar wordt hij daarvoor uit bepaalde hoek (misschien zelfs door CD&V-bondgenoten) verweten van extreem-rechts en zelfs nazistisch te zijn. Hij zit dus in de tang.
Het kan immers niet ontkend worden dat bij bepaalde vlaamsnationalistische strekkingen de 'erfzonde' van het nazisme nog een zware smet heeft achtergelaten. Niet alleen ontwaren we er nog steeds fossielen die dapper collaboreerden, of de collaboratie goedpraatten, maar ook recentere extremistische groepuscules waaronder skinheads, en KKK-achtige marginalen maken in die middens hun opwachting.
Deels is dit verwijt dan ook terecht, maar niet volledig. Er bestaan immers ook vormen van vlaamsnationalisme die een pak socialer en normaler overkomen, denken we maar aan de Meervoud-groep b.v.
Goed informeren is de boodschap, en dapper gebruik maken van de faciliteiten die het www en de bib biedt om een beeld te vormen van wat de politiek echt is.
|
Wil u mij even duidelijk maken waar ik kan vinden dat ik heb gezegd dat ik vlaams nationalistisch ben!
1 cristen democratisch en VLAAMS!!
2 ik ben cristelijk koninggezind opgevoed tevens tweetalig! Dus is een vlaams gezindheid eigenlijk tamelijk onlogisch!
3 Ik ga niet uit de weg, dat vlaanderen meer rechten mag verkrijgen!
4 ik ben een van de laatste mensen dat tweetalig is opgevoed in het waasland, vroeger was dat een ganse adelstand! Ik kan u verzekeren dat Beveren ( een stand in het land van waas ) een vlaams nationalistisch trekje was van hitler, hij beloofde de vlamingen meer rechten! Ik weet maar al te best dat vele vlaams gezinden nog altijd op de dag van daag nazistische trekjes hebben!
Thomas
nogmaals, waar heb ik geschreven dat ik vlaams nationalistisch ben?