Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2017, 21:17   #15467
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heb ik ooit beweerd dat jij dat ontkend hebt?

En btw naar aanleiding van Hamac die insinueerde dat ik de dubbelnick ben van Vrijzinnige wou ik een bevraging lanceren

Heb jij dubbelnicks?
Neen, geen enkele.

Je gaat me toch niet vertellen dat er hier ergens nog een nick actief is die eenzelfde mix van fascinatie en irritatie bij je teweeg brengt?

Ik zit hier al twaalf jaar onafgebroken zonder ook maar één seconde geband te zijn, (alhoewel Jackie me tevergeefs meermaals heeft gedriehoekd, zelfs in discussies waar hij niet eens in meediscussieerde -proest - betrokken was, maar toch de kans schoon zag) nooit het forumreglement overtreden, altijd netjes binnen de lijnen zonder te schelden noch te provoceren.

Another Jack daarentegen... Tja...

Het is een in- en intriest verhaal.

The ballad of Another banned Jack...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline