Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Dikke zever, dat is niet wat ik bedoelde wat jij er van maakt.
Ik ben een man en heb alle mannelijke instincten, een vrouw die vrouw is kan op veel meer hulp rekenen dan een vrouw die zich wil profileren als manwijf of laat ons zeggen gelijke rechten vrouw. Het gaat niet over mooi of lelijk het gaat over vrouw zijn en zich zoals de natuur het gewild heeft gedragen.
Vrouwen mogen carriere maken, maar doe het dan als vrouw niet meer niet minder.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Waarom betrek je mij weeral in uw miserie? Kijk mannenhaatsters die bovendien NIET lesbisch zijn waar komen die meestal terecht? Ergens eenzaam op een klein appartementje, dat is toch de logica zelve.
Door de mannenhaat blijven ze alleen, als je dan bovendien maar een heel gewone job hebt of gehad hebt dan kan je u niet veroorloven wat een liefhebbende vrouw die samen met haar man uitwerken gaat of ging zich kunnen veroorloven. 
|
U begon met mij hierbij te betrekken. Trouwens wat voor zever is dat ook "zich gedragen zoals de natuur het gewild heeft". Een zwarte weduwe doodt haar mannetje, dat wil de natuur ook.
En uw gefantaseer over eenzame mannenhaatsters moet dringend eens aangepast worden aan de werkelijkheid. U weet niet waarover u het hebt. Ga eens zo'n "eenzame" vrouw bezoeken. Zeker als het over gepensioneerde alleenstaanden gaat, kunt u er zeker van zijn dat er meer eenzame mannen dan eenzame vrouwen zijn. Trouwens, mensen kunnen in een huwelijk ook eenzaam zijn.
Vraag maar aan uw vrouw ...