Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412
En dan nog iets - al dat gedoe is gewoon ontstaan uit winstoogmerk :
Citaat:
De boerkini is een schoolvoorbeeld van succesvolle innovatie in de mode-industrie en in dat opzicht zelfs een toonbeeld van integratie in een westers marktgericht denkpatroon: identificeer een doelgroep en ontwikkel een product dat die doelgroep wil kopen. Op nog geen 12 jaar tijd verspreidde haar product én de daarbijbehorende merknaam - het neologisme Burkini/Burquini is een geregistreerd handelsmerk - zich over de hele Westerse wereld. Zelfs de merknaam werd een 'gewoon woord', net zoals de merknaam Bic het veel omslachtigere balpen heeft vervangen.
|
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...on-611705.html
|
kunnen jullie moslimhatertjes niet van de hak op de tak springen met jullie 'excuses'?
is de boerkini nu een uiting van 'winstoogmerk' of van 'onderdrukking' ?