Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2017, 06:28   #5
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit jaar spaart de federale regering geen enkele moeite om de nationale feestdag in de bloemetjes te zetten hoor ! https://www.belgium.be/nl/nieuws/201..._feestdag_2017

Ik merk op dat de minister van Binnenlandse Zaken Jambon keihard meewerkt om van het feest een succes te maken :

Ook minister Steven van defensie smijt zich volledig, op hem kunnen ze rekenen.

D�*t zijn nogal eens mannen zie, die ex-nationalisten ! De Belgische natie mag trots zijn op haar civil servants, die zoveel enthousiasme leggen in de verdediging en promotie van hun vaderland. (ik krijg er de tranen van in de ogen... )

Maar het beste moet nog komen : het militair & burgerlijk defilé : hier weten we sinds vorig jaar dat minister Steven en minister Jan trouw bij de koning zitten. En ze sparen dit jaar kosten noch moeite : het thema is : "fier om te dienen"

Geef toe, Steven & Jan hebben in recordsnelheid een gigantische transformatie ondergaan. Waarschijnlijk vragen ze zich af waarom ze zoveel jaren verspilden van hun carrière met lulkoek, terwijl hun kiezers in de peilingen nog steeds tevreden zijn terwijl zij op de nationale feestdag samen met de vorst staan te zwaaien.

Als je dat een militair défilé die naam waardig Wil noemen. Ik denk Dat je de humor er niet van inziet. Het lukken wel scouts die zich eens mogen uitleven met wat uniwormpjes en wat voertuigjes.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden