Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2017, 08:16   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
deze gast had ik reeds een tijdje in het vizier, m'n junk radar staat immers steeds aan en ik heb me in deze wel degelijk niet vergist want hoewel ik hem in het verleden slechts van ver had gespot, kon ik hem deze namiddag van iets dichterbij aanschouwen toen onze wegen elkaar kruisten in de local Colruyt (lol)

hij stond warempel bij de wijn en was er - zoals jullie kunnen zien - aan het proeven (of was het drinken? lol) van de gratis staaltjes, dit bevestigde meteen m'n vermoeden van verslaving bij hem, jawel...

plus notice mensen: z'n leren jas bij dit zomerse weer.... die jas had ik dus reeds eerder opgemerkt toen ik hem enkele weken geleden spotte - was toen eveneens hartje zomer... dat deed dus reeds bij mij een belletje rinkelen van 'dit is niet normaal' als jullie begrijpen wat ik bedoel, lol...

dus ja, bb kan met enige zekerheid de junks eruit pikken.... immers stonk ie uren in de wind toen ik hem passeerde daar in de supermarkt (toegegeven dat was een afknapper), wat toch een indicatie is dat dit geen normale aka marginale junkie gast is....

anyway het boerengat waar ik vertoef kwam plots ietwat minder kleinburgerlijk over, want ik moet eerlijk zeggen dat junks als deze me intrigeren... want ja het is geen lelijke gast, hij heeft zelfs iets engel/knaapjes-achtig met z'n ranke verschijning en golvend haar ^^

(om discretieredenen post ik natuurlijk niet z'n aangezicht dat spreekt voor zich, doch 't is een schoontje)

voila sé weeral een avontuur van bb dat ik even wou sharen

discuss pls, thx ^^
Maar zie hier een foto van Johnnyke van Ekeren, amaai die zal content zijn als iemand hem dat laat zien, kan hij weer schadevergoeding vragen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden