Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2017, 19:05   #91
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Een vat met daarin 45 liter zout water, 15 kg vetzuren, 10 kg eiwitten en een flinke scheut DNA.
Zeg Bovenbuur, gewoon ter info, maar in een andere draad waarschuw je een medeforummer voor z'n taalgebruik:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Als je komisch wil doen moet je op zijn minst regel 6 van de 7 habits of highly effective pirates erbij quoten. Verder wil ik je er graag aan herinneren dat je zojuist hebt opgebiecht plannen te hebben om personen letsel toe te brengen. Dit gaat redelijk richting strafbaar gebied. Maar hé, dan zit je in ieder geval in een lekker gewelddadige gevangenis, daar zijn nooit problemen!
Nu, om te vermijden dat ik vermoed dat je met 2 maten en gewichten meet, had ik graag geweten wat je van de quotes vind, die ik aangaf in post nr 87.

Klein Licht en Dalibor houden zich (weeral) van den domme, maar een hoger opgeleid iemand als jij zal daar, naar ik hoop, toch een gefundeerde mening over hebben ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 juli 2017 om 19:06.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden