Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2017, 10:05   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom ? Ik heb er ook eentje in alle luwte gekocht, gewoon omdat ik zo graag zou aanwezig zijn in 2019 op het volgende congres als G.L.
...
Gij zijt dan ook welkom. Gij zijt nog voor rede vatbaar. Na een kwartiertje op dat congres zult ge een overtuigd Vlaams Nationalist worden.

Dan gaan we samen een dikke pint drinken. Je zal me herkennen aan mijn eeuwige gewoonte op aangename congressen: ik bestel altijd twee duvels tegelijk, voor mij alleen. Ik drink evenwel alleen uit het glas in mijn rechterhand. (en als dat leeg is, dan wissel ik natuurlijk, wat had je gedacht?)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden