Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2017, 18:07   #86
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Geef hem een DIY kit voor euthanasie.

Denk je nu werkelijk als er nog op een of andere manier geld te verdienen is dat euthanasie toegestaan word, vergeet het de privé middelen worden opgebruikt en dan deze van de familie en nadien word de maatschappij zo lang mogelijk aangesproken. Of word later de kleinkinderen de rekening dat de OCMW betaalde afdwingend voorgeschoteld.

Persoonlijk heb ik het al verschillenden keren aangevraagd, ZE vinden mij nog te goed, voor de rest kan ik mijn plan trekken, het ga je goed meneer.

Het kan zijn dat het en lastige koppige ezel is…Ik ben geen dokter maar de man is 67 misschien beginnende dementie waar hij tegen vecht en waardoor hij lastig, agressief tot pervers kan zijn. Bedenking ben geen dokter.

Dat moet dan maar onderzocht worden. feit is dat hij invalide is. Het opvang huis dat hem buiten werkte … Is misschien alleen voor gehandicapten en willen géén psychische gehandicapten in huis, ze vermoeden misschien dat hij aan het dementeren was en is dat de ware rede waarom hij aanvoelde dat hij niet meer welkom was en deed wat hij deed…. feit is dat hij en invalide is van 67 jaar.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, van uit zijn opzicht van de 67 jarige dakloze invaliden.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, het zal gedaan zijn met het gezaag van uit het opzicht van hen die de kop in het zand steken en het probleem omzeilen.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, het opvanghuis die hem buiten werkte en door niet de gepaste Hulp te bieden de oorzaak was dat en invallieden die aan hun zorg toevertrouwd was en waar voor betaald werd op straat moest slapen doet verder als gewoonlijk.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, zal de reactie zijn van de instanties die vele miljarden krijgen en daarom MOETEN in staan voor invaliden en zieken. Het falend bewijs feit dat en invalide is van 67 jaar op straat moest slapen. Getuigenis van Falen van het goed functioneren van hulp aan invaliden/zieken, het grote tekort aan begrip en werkelijk hulpvaardigheid van de instanties die MOETEN in staan voor invaliden en zieken. Werd dus niet opgelost door die instanties die opgericht en betaald worden om invaliden en zieken te helpen maar door de OCMW!!!

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, De politiek kan gewoon weer verder doen de massa van het public was niet geraakt door het feit dat en 67 jarige invaliden dakloze werd, want er is geen geld voor invaliden. Ze kunnen zich nu toe leggen op snelle goede opvang voor vreemdelingen die in Brussel enz. op straat slapen en waar veel NGO naar verwijzen.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, de vakbonden kunnen nu weer protest acties organiseren met personeel van opvanghuizen, verpleegkundigen enz.

Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, probleem opgelost Hij is op zijn twee benen terecht gekomen…. Althans voor 4 weken…..maar dan is het allang vergeten is hij uit de spots verdwenen en kan iedereen weer gerust ademhalend weer de invaliden problematiek negeren en reutelen over hun eigen kleine lasten en verzuchtingen. Dat het zo heet was tijdens de reis in het zuiden …...Het nu toch wel begint te regenen zeker….Straks weer de scholen beginnen
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden