Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2017, 05:42   #162
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Euuu, ...wie was dat nu ook allemaal weer die van mening zijn dat de wereld van iedereen is en iedereen het recht moet hebben om eender waar te gaan????

(En daarbij,... 't lag misschien helemaal niet aan de politie, misschien werd hun opgedragen eerst nog wat bonnetjes te gaan schrijven. Ne klassieker waar ze heel goed in zijn)

Als ge niet wil hebben dat er veel ontsnappen hé, moet ge er in de allereerste plaats voor zorgen dat er niet veel opgesloten zitten. Als ge wil gezegd hebben dat er bv. nog geen 30 % allochtonen in het land zijn en in de gevangenissen schildert zich dat af als rond de 80 % van de gedetineerde, dan is er iets,... dan moet daar in de eerste plaats wat tegen gebeuren. Want dat die toestand zo is, is niet de fout van de NVA, dat is de fout van diegene waarvan ze die toestand geërfd hebben.

De enige fout die ge de NVA kunt toeschrijven is dat ze hebzuchtig genoeg waren om ondanks dergelijke erfenis en met niet correcte politieke partijen in deze regering gestapt te zijn.
Als je dan toch over een erfenis wil praten, moet je de geschiedenis op punt stellen en die is redelijk eenvoudig.

Wie heeft ze in de jaren 60 van vorige eeuw naar hier gehaald?

Jij, ik? Nee, onze politici op vraag van onze groot industriëlen. Dit om de tekorten aan werknemers in de vuile industrie op te vangen.

Je vergeet er ook bij te vermelden dat onze politici van toen, alle verdragen met de staten die deze werknemers leverden, hebben afgesloten.

Natuurlijk zijn die groot industriëlen en politici zich van geen kwaad bewust en wassen hun handen in onschuld, want jouw ouders of jijzelf hebt ze verkozen.

Van politici verwacht jij blijkbaar dat ze op lange termijn denken, ze hebben slechts een gedachte, hoe kan ik mijn bazen uit de financiële wereld en de groot industriëlen zoveel mogelijk helpen, zodat ik zoveel mogelijk op korte tijd kan binnen graaien.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden