Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Voor alle duidelijkheid : ik druk daarvoor niet op de RD. Dat doe ik enkel voor mensen die aan holocaust ontkenning doen. (klaarblijkelijk mag dat, aangezien betrokkenen gewoon mogen voortdoen met hun bagger te posten)
|
Voor alle duidelijkheid en niet dat ik me aangesproken voel, maar m’n pinknagel liet me weten dat deze opmerking in mijn richting dobberde, vandaar dat ik besloot om even te reageren.
En nog eens voor alle duidelijkheid, ik ben geen holocaust
ontkenner, hoogstens stel ik me vragen bij het hoe, waar en wanneer van deze gebeurtenis en plaats daarbij artikels en links van onderzoeken die in dat kader gebeurt zijn en een en ander daarvan serieus weerleggen of in vraag stellen, iets wat volgens de wet ook al niet meer zou mogen, nu ja, de toepasselijkheid en gebreken van dat verbod in acht genomen.
En nogmaals, als een bepaalde waarheid onweerlegbaar zou zijn, dan heeft die geen verbodsregels nodig om zichzelf te beschermen, want dan volgen daar automatisch vragen uit over de grondvesten daarvan, dat spreekt voor zich.
Nu, de reden waarom ik (tot nog toe) geen forumban aan m’n kltn gesmeerd heb gekregen door jou eva, zal dan wsl liggen in het feit dat m’n posts daarover moeilijk tot niet te weerleggen zijn (zoals de betreffende onderzoeken en artikels van joodse origine die ik daarvoor gebruik) – anders was dat al l�*ng gebeurd, quoi - idem voor de monetaire onderwerpen die ik aanhaal en die niets te maken hebben met de etnische origine van de betreffende geldzwendelaars, maar louter met de globale onrechtvaardigheid en exponentiele problemen van dat perfide schuldensysteem.
Het punt dat ik hierbij wens te maken, beste Panda, is dat ook aangetoonde en gedocumenteerde feiten - zoals bv die fameuze Spanjezaak - door jou, Zjaak ea telkenmale weggehoond werd als zijnde leugens en bagger, terwijl die gedetailleerde gegevens in het Nationaal Historisch Archief van de VS ter inzage liggen voor iedereen die dat wenst.
Als je wil post ik ze je nog eens, per PM als je wil, om die artikels eens in alle rust en sereniteit na te lezen, kwestie van die op fouten of onwaarheden te kunnen betrappen, al laat m’n pink me net weten dat je ook hier niet op zult ingaan...
Soit, de laatste keer dat ik je wees op je afgezakte broek inzake WO-2, was begin deze week en betrof de link tussen Rockefeller en z’n bedrijven die grondstoffen aan de nazis leverden en zelfs d�*n slaag je er niet in, om je eigen ongelijk toe te geven en kom je weer af met semantische dooddoeners zoals hierboven.
Blijkbaar heeft dissociatieve ontkenning vele gezichten, zelfs bij het intelligentere deel van dit forum.