Een mooi vorbeeld van de argumentatie van onze vriend herrUu
Citaat:
- Bush FBI agenten gedreigd heeft Al Quada niet te onderzoeken voor 9/11
(BBC)
- Er waren oefeningen voor NORAD op 9/11 wat een echte interventie bijna onmogelijk maakte.
(NY TImes)
- Familieleden van Bin Laden zijn in de dagen na 9/11 het land uitgevlogen zonder ondervraagd te worden.
(BCC , ... vele andere)
Vraag van illwill:
Citaat:
“Waar heb je dit gehaald?”
|
Antwoord herrUU:
Citaat:
In de vernieuwde editie van Alice in Wonderland. Of was het de laatste aflevering van de X-files?
|
Hij ontkent dus eerst deze feiten, ondanks BBC-nieuws als bron wordt aangehaald, en probeert opnieuw de feiten te ontkennen door:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herrUU
In de drie gevallen spreken we dus van een commerciele berichtgeving als "officiele" bron? Heb je ook een link naar die uitspraken zodat we ze in de context van hun publicatie kunnen bekijken? Begin misschien al eens met de datum van publicatie zodat er iets kan worden geverifieerd.
|
Antwoord en verrificatie van Democratsteve:
Citaat:
“Arme man. Zelfs het BBC-nieuws is niet voldoende voor U?
Zielig dat u blijft proberen MIJN (ik spreek niet voor iemand anders) beweringen in twijfel te trekken, maar weet dat u bij mij aan het verkeerde adres bent.
Hierzie, NORAD, 9/18/01 officiële persconferentie
9/11 Commission Report 6/17/04
Independent Commission, 1/27/04
Nu goed????
Informeer uzelf, voor u onzin uitkraamt!!
Je slaat namlijk een erg belachelijk figuur door uw onwetendheid.”
|
AAngezien dit niet meer weerlegbaar is, gooit hij maar over een andere boeg en gaat hij over tot:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herrUU
wil meneer de cynicus eens uitleggen waar daar ergens zijn samenzwering in wordt bewezen??
|
Tja. Zo kan je natuurlijk bezeig blijven. Verwacht jij nu echt dat Bush publiekelijk gaat zeggen: “Ja beste mensen, het was een samenzwering”??????
Tot slot @ Exodus:Het siert je dat je zoveel energie blijft steken in het trachten te overtuigen van een paar hersenloze schapen, die klakkeloos alles slikken wat regeringen hun de strot inramt, maar ik houd het hier voor bekeken.
Zelden zoveel domheid tegenkomen als die 2 fritsen hier.