Los bericht bekijken
Oud 27 december 2004, 16:26   #265
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Een mooi vorbeeld van de argumentatie van onze vriend herrUu

Citaat:
- Bush FBI agenten gedreigd heeft Al Quada niet te onderzoeken voor 9/11
(BBC)

- Er waren oefeningen voor NORAD op 9/11 wat een echte interventie bijna onmogelijk maakte.
(NY TImes)

- Familieleden van Bin Laden zijn in de dagen na 9/11 het land uitgevlogen zonder ondervraagd te worden.
(BCC , ... vele andere)

Vraag van illwill: “Waar heb je dit gehaald?”

Antwoord herrUU: In de vernieuwde editie van Alice in Wonderland. Of was het de laatste aflevering van de X-files?

Hij ontkent dus eerst deze feiten, ondanks BBC-nieuws als bron wordt aangehaald, en probeert opnieuw de feiten te ontkennen door:

Antwoord en verrificatie van Democratsteve:

AAngezien dit niet meer weerlegbaar is, gooit hij maar over een andere boeg en gaat hij over tot:

Tja. Verwacht jij nu echt dat Bush publiekelijk gaat zeggen: “Ja beste mensen, het was een samenzwering”??????

Tot slot @ Exodus:Het siert je dat je zoveel energie blijft steken in het trachten te overtuigen van een paar hersenloze schapen, die klakkeloos alles slikken wat regeringen hun de strot inramt, maar ik houd het hier voor bekeken.
Zelden zoveel domheid tegenkomen als die 2 fritsen hier.
Kijk, ofwel antwoord je op mijn eerdere posting waarin ik JOUW bron aanhaalde en JOU uitnodigde om daarin je samenszweringstheorie uit te leggen, ofwel hou je gewoon je mond.

Heel jullie argumentering hangt aaneen met "insiders" en "officiele bronnen". Welnu, mijn vraag is simpel : toon de namen van "insiders" en toon links naar die "officiele bronnen" en BEWIJS nu eens eindelijk de fantastische theorieën die jullie hier komen spuien.

Ik heb trouwens al opgemerkt dat je, telkens je in een hoekje wordt gedreven, terugvalt op agressie. Dit overtuigd mij alleen maar verder dat heel jouw "bewijslast" (die trouwens in geen enkele rechtbank een schijn van kans maakt) al zo fictief is als jouw onderzoeksjournalistiek. Wil u mij negeren? Mij best, maar doe uzelf een plezier en stop met u belachelijk te maken.

Laatst gewijzigd door HerrUU : 27 december 2004 om 16:29.
HerrUU is offline   Met citaat antwoorden