Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde
Neen, dat is het niet. Ik heb ze eigenlijk gewoon niet nodig in mijn leven. Beter alleen af. Na 1 relatie heb je het allemaal wel gezien; het is altijd hetzelfde. Geroddel, gezaag, melodrama's, make-up, mode, mislukte sterallures, geruzie. Relaties zijn meer suïcidaal en destructief dan dat er iets positief uit voorkomt. En seks? Ja; is handig maar is tegenwoordig toch zo "goedkoop/ niet speciaal" als iets in het Westen. Bijna hetzelfde als je even aftrekken.
Noem mij de voordelen op van een relatie? Buiten seks en meer geld omdat mevrouw tegenwoordig ook werkt. Ja, je zorgt voor nageslacht; in wat voor een wereld?! Dit islamitisch corrupte graaiers "hellhole"? 
|
Ben ik het nog eens met TV-verslaafde. Ik heb geen mannen nodig in mijn leven. Beter alleen af. Na 1 relatie had ik het wel gezien maar ik heb er nog een aantal geprobeerd en ja, het is altijd hetzelfde. Gezuip, gezaag, gebrul, auto's kopen die we ons niet konden permitteren, uitgaan met de "maten" en maar trakteren om indruk te maken, mislukt macho-gedrag, geruzie.
En seks, ja dat vond ik op een ander ook.