Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2017, 13:09   #393
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Marie, heb jij eigenlijk in wallonië een inburgeringstraject gaan volgen, toen je naar daar migreerde ?
Toen ik naar daar migreerde was ik een goede Vlaamse Belg... Daar heb ik geleerd dat er alleen goede Vlaamse Belgen bestaan, de franstaligen zijn franstalig voor alles en dan pas Belg en hun media versterken hen elke dag nog een beetje meer in die houding...
De Vlaamse meerderheid is voor hen synoniem met de dictatuur van de meerderheid en in hun totaal geindoctrineerde ogen kan democratie enkel opgaan indien het franstalige democratie is...
De Vlaamse meerderheid is voor hen gewoon een grote schande op elk mogelijk franstalig blazoen..., en elke rechtgeaarde franstalige heeft het recht en de plicht om daar tegen te vechten...
Inderdaad verkondigen zij dat we toch allemaal vrienden zijn en dat het enkel een taal is; maar dan hebben ze het wel over het Nederlands dat enkel een taal zou zijn en dat allemaal vrienden kan alleen maar werken als het in het frans gebeurt...
Dat tegenspreken, dat ontkennen is met je ogen in je zakken rondlopen en de pro-Belgische media blindelings geloven...
De francofonie hoe je het ook wil draaien of keren is een facistische bedoening en jij die zogezegd afgeeft op het VB omdat ze facistisch zou zijn en geen enkel gevaar ziet in die grote francofonie...
Hewel, je spreek jezelf tegen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden