Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Maar als een beschaafd land als de UK deze wet wilt invoeren dan is dit hun zaak en twijfel ik eigenlijk aan de bekwaamheid van de britse overheid.
In deze wereld heerst er een gevaarlijk klimaat.Of te wel ben je pro moslim en dus links en de zogenaamde correcten of te wel ben je anti moslim en ben je racist en fascist.
Awel ik beschouw mezelf als geen van beiden.
Wat ik wel wens is meer gelijkheid in de wereld en dit niet enkel voor mannen en vrouwen alsook voor alle volkeren onderling maar niet te min voor alle beroepen in deze wereld onderling.
En samenwerking in plaats van tegen mekander te strijden lijkt mij beter voor de technologische vooruit gang.
Maar wie ben ik hé.
|
Als ge er problemen mee hebt dat volgens u veel mensen óf een te positief beeld van de islam óf een te negatief beeld van de islam hebben, is er niks dat u verbiedt van moslims en niet-moslims op gelijke voet te behandelen. Iedereen gelijk voor de wet, ongeacht de godsdienst. Vrij logisch toch? En vanuit dat principe is het direct duidelijk dat bovenstaand wetsvoorstel niet door de beugel kan.