Los bericht bekijken
Oud 27 december 2004, 18:11   #21
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Zwak om uit de censuurdiscussie weg te lopen als het je te heet onder de voeten wordt om dan hier in K&K zelf een poll te starten met dan nog eens erg gekleurde opties.
De opties zijn inderdaad te gekleurd om ze serieus te nemen. Ik vraag me trouwens af waar je nu eigenlijk heen wil, Piano: nu kom je zeuren om je link terug te krijgen onder het mom van "vrije meningsuiting" of wat weet ik nog allemaal, dan weer klaag je aan dat er zogegezegd te veel ruimte aan (veronderstelde) VB-subfora gegeven wordt. Ofwel ben je consequent en laat je iedereen zijn zegje doen, ofwel ga je akkoord met inperking, maar moet je niet komen klagen als dat in je gezicht ontploft.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden