Ja deuh, BBC staat bij de eerste, wat wil je hiermee zeggen dat ik toevallig toen maar naar de BBC had moeten kijken omdat het nergens anders te vinden is? Er moet een officiele plaats zijn waar men vermeld dat Bush enkele FBI agenten heeft bedreigd en wanneer dit is gebeurt.
Citaat:
Trouwens, het verhaal van de Saudi's die op 13 en 14 sept. het land uitgevlogen zijn, en hoe de regering dit 2 jaar!! aan een stuk onkent heeft, om het uiteindelijk in maart 2003 toe te geven, heb ik hier al 2 keer gepost, en nog doe je dit af als onzin.
|
Waar haal je dit vandaan. Ik wil het verhaal niet van jou horen ok. Ik wil officieel lezen zodat er geen verdraaiingen kunnen zijn van het verhaal. Welke Saudi's? Hadden die iets met de aanslagen te maken,... Ik snap trouwens niet dat je langs 1 kant zegt dat de toestellen op afstandsbediening zijn bestuurd, dat er dus geen kapers waren en dat het een inside job was, met het bewijs dat Bin Laden het ontkent en nu ga je hier toch beweren dat er Saoudi's tussen zaten. Wat is het nu? Nogmaals ik wil officiele verhalen. Je zegt dat ik het niet wil zien, ik zou niet weten waarom niet, denk je dat het voor mij iets uitmaakt indien ze morgen erachter komen dat Bush en een paar 100 man dit heeft geflikt en ze den bak indraaien? Denk je dat dit gevolgen heeft voor mij? Ik geloof enkel wat ik zie en niet wat jij ervan maakt, nog die hoax sites.
Citaat:
Als je zelfs zulke dingen vandaag nog steeds ontekent betekent dit ofwel dat je aardsdom bent, ofwel dat je gewoon niet wil lezen wat niet in je kraam past.
|
Tja, dat is jou mening dan é. Zoals ik al zei, alles wat niets met mijn leven te maken heeft kan moeilijk in mijn kraam passen of niet.
Citaat:
Punt 2, Bush die FBI agenten van het onderzoek haald is bewezen door een executive order getekend door Bush en is verschenen in de Guardian(een krant waar nota bene illwill nog hooit van gehoord heeft ) The Indian Times, de Hidustan Times, BBC en nog enkele anderen die ik me niet zo direct van buiten kan herinneren.
|
Nogmaals, ik wil hiervan een officiele verslag ok. Als al deze kranten dit van een officiele bron hebben moeten ze die ook gegeven hebben ok. Welke? Ik heb al wel van die krant gehoord maar ik ga ze zeker niet kopen. Ik kan nog 10.000 namen van kranten van over heel de wereld hier neerzetten en dan zeggen dat jij er nog nooit van gehoord hebt, wat doel heeft dit? Dit is trouwens al een heel verschil met het vorige, hier haalt Bush FBI mensen van een onderzoek, en daarstraks was het dat hij FBI mensen bedreigde om Al Qaida niet te onderzoeken. Zijn nu al 2 verschillende verhalen. Ik wil het helemaal en officieel!!!!! Snap dat dan gewoon.
Citaat:
De Wargames die plaatshadden op 9/11 is ook verzwegen door de regering tot enkele journalisten dit hadden ontdekt. Nadien is toegegeven door de Norad-leiding dat er niet één maar drie oefeningen plaatsvonden op dat moment.
|
Verteld Norad ooit iets zomaar aan journalisten? Wil je dat ze in het vervolg duidelijk laten weten aan terroristen wanneer ze oefeningen doen? Ohnee, men had oefeningen toevallig op die dag. Dan moet het wel een inside job zijn ja.

Pffff, ik zie het verband niet hoor. En nogmaals, officiele bron waar dit heel verhaal staat.
Citaat:
Dus we hebben het hier nu over 3 feiten die bewezen zijn , en nog steeds willen sommigen hier dit ontkennen.
Er lopen mensen met oogkleppen op, dat is altijd zo geweest en dat zal zo altijd blijven, maar de domheid die bvb illwill en HerrUU hier ten toon spreiden is zelden gezien. Zelfs feiten die vandaag common knowlegde zijn, trachten ze nog steeds te ontkennen. Erg!
|
Er is geen enkel feit bewezen. Als alles zo common knowledge is waarom duurt het nu dan al weken om 1 officieel bericht te zien te krijgen over alles wat jullie al neergeplaatst hebben? Onze domheid is zelden gezien? Wie zegt dat? Ben jij al op alle andere forums geweest? Is hier onderzoek naar gedaan? Nee, dus nogmaals een bewering die niet door feiten en bewijzen kan ondersteund worden. Als je nu had gezegt ik vind dat jullie dom zijn...tja daar heb jij een mening over en is iets helemaal anders.