Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ze dwalen, zeg ik u. Ze dwalen...
|
De walen?
Weg met de revisionismewetten. Puur gezeik van een elite die zichzelf politiek correct noemt, en denkt dat ze beter is dan de gewone mens.
Omdat deze elite zoveel beter is, hebben ze het recht ons te vertellen op welke politieke partij we zéker niet mogen stemmen (het vroegere Blok), wat we zéker niet mogen zeggen of schrijven (propaganda van het vroegere Blok; racistische boodschappen), en wat we zéker niet mogen denken (dat de holocaust niet plaatsgevonden heeft bijvoorbeeld)
Bovendien zijn ze godverdomme zodanig overtuigd van hun eigen superioriteit dat ze referenda uitsluiten; het volk is immers te dom en zou verkeerde beslissingen nemen.
Mijne dames, mijne heren: aanschouw de dictatuur van de politieke correctheid - de goodthink van de Partij, die ons controleert of wij wel in de pas lopen.
En wie aan "ungoodthinking" doet, wordt door het systeem verworpen.
Iedereen die graag aan doubleplusungoodthinking doet, iedereen die gelooft in échte democratie, iedereen die gelooft in absolute vrijheid van mening en meningsuiting, drukpers, vereniging, gedachte en overtuiging, moet inzien dat de wetten tegen het ontkennen van de holocaust een belediging zijn.
Laat ik bovendien voor de politiekcorrecten onder u, duidelijk stellen dat ik er mij zéér goed van bewust ben dat er een holocaust plaatsvond.
Alhoewel: als iedereen zo zorgvuldig negationistisch materiaal wegmoffelt, zou ik al geneigd zijn rare dingen te denken.