Los bericht bekijken
Oud 3 september 2017, 14:42   #91
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Voordat de beelden bekend werden had men het in de pers over een groep van 70 tot 90 belagers die uiteenstoven als de versterking toekwam.

Je ziet op die beelden de versterking toekomen. Je ziet ook redelijk wat volk. Maar geen belaging.
De pers ...

Ik weet dat als ik omver gereden word en de schuldige zich verzet en er terwijl rondom me vanalles gebeurd ik ook zoiets zou ervaren. Er is amper geluid bij het beeld. Je ziet oa dat iemand een fiets omver stampt, mensen worden tegen gehouden en weg geduwd of gehaald door anderen. Wie weet wat roepen en dreigden die allemaal niet. Stel je maar eens voor dat je er met z'n tweetjes voor staat op die moment en gelijk het er daar in die buurt soms aan toe gaat en je wordt in je ballen gesjot.

Ik heb daar zelf al tussen oploopjes gestaan bij accidenten en toen was er geen getrek en geduw en waren er geen onrustige omstaanders die partij kozen tegen de politie, die situaties waren veel minder dreigend. De sfeer hier zat echter niet goed als ik het beeldmateriaal bekijk. Er waren meerder omstaanders die kant kozen met de tegenstribbelende daders en er gingen tussen lopen en roepen.
En nogmaals er is geen begin en einde te zien en ook in het midden is er een stuk vantussen.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Laatst gewijzigd door Vlad : 3 september 2017 om 14:42.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden