Los bericht bekijken
Oud 3 september 2017, 16:33   #11
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat heb ik nog gelezen.

Wie iets ontwikkeld heeft en de intentie heeft om dat in de markt te zetten doet er beter aan zo snel mogelijk in produktie te gaan in plaats van tijd te verliezen met allerlei copyright-gedoe...

Tegen de tijd dat de concurrentie verschijnt ben je misschien al binnen en bezig met iets anders terwijl de anderen mekaar de keel gaan afsnijden in een prijzenoorlog waar je zelf niks mee te maken wil hebben.

Mogelijk is dat het grootste nadeel in onze Europese en Amerikaanse denkwijze waar we alles willen "legaliseren" en dan "ontdekken" dat we amper meer toekomen aan produktie,maar wel aan het bekostigen van advokaten en andere parasieten .

Spot on! If you can't beat them, join them. China speelt het spel bikkelhard, niemand kan hetzelfde.

Mag ik er ook op wijzen dat om nieuwe zaken in productie te brengen er in China technologie bestaat die elders onbestaande of te duur is. De factor goedkoop is lang niet het enige voordeel van China.

Als ontwerper of opstartende ondernemer kan men met wat geld van start gaan, waar elders zelfs de nodige technologie ontbreekt. Men moet wel wat meer oppassen en geduld hebben met de Chinezen, dan met de gemiddelde Westerling. Maar dat is enkel mijn ervaring.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 3 september 2017 om 16:55.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden