Los bericht bekijken
Oud 4 september 2017, 19:05   #237
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb geen probleem met die lonen, als er zotten zijn die dat willen betalen, ze doen maar.

maar de BE politici zouden wel consequent mogen zijn en besluiten dat indien er zoveel geld te over is in het voetbal ... dat er dan geen gemeenschapsgelden meer naar die sport zouden moeten vloeien. laat ze zelf hun stadions, jeugdwerking en beveiliging bekostigen.
Juist, als ik toevallig aan een stadion van een eersteklasse club passeer net voor of net na een competitiematch dan vraag ik me af wie de tientallen politie-agenten betaalt die daar alleen al staan om het verkeer te regelen. Als ik een vakman vraag om aan mijn huis te werken dan kost mij dat 50 euro/uur. Als de heren voetbalmiljonairs hun professionele activiteit uitoefenen dan springt vadertje staat bij met enkele tientallen tot honderden gratis manuren en gratis materiaal. En het ergste is dat de meesten van de nationale ploeg in het buitenland spelen en dus geen belasting in belgie betalen. Iedereen gelijk voor de wet, maar de wet niet gelijk voor iedereen blijkbaar...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden