Discussie: Tsoennami in Azië
Los bericht bekijken
Oud 27 december 2004, 20:19   #2
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Iedereen weet wel wat er gebeurt is. Meer dan 10.000 slachtoffers. Zoveel gewonden, zoveel mensen hun huis kwijt.
Ik zag er niet meteen een post over staan, dus doe ik het maar. Want er staan hier post als er 1 dode valt op de weg, maar er is een verschil tussen 1 dode en meer dan 10.000. Ook al is het ver van ons bed.
Toch supererg voor al de mensen daar, zeker rond deze tijd. (alhoewel dat het altijd een ramp is uiteraard)

Maar wat mij dan wel opvalt, dat B-fast team. Dat rukte toch uit bij grote rampen? Waarom staan ze dan nu eigenlijk nog aan de grond... zeg mij niet dat ze niet werken tijdens de kerstvakantie.
Op vrtnieuws.net vindt U meer nieuws...

Citaat:
Beaucourt is met ploeg naar Thailand vertrokken
Behalve de twee Belgen die zijn omgekomen, liggen er ook zeventien gewond in ziekenhuizen op het Thaise eiland Phuket. Er zouden ook nog twintig tot dertig Belgen vermist zijn in die regio. Een medische ploeg met dokter Beaucourt is naar Thailand vertrokken om de getroffen landgenoten te helpen.

Dokter Beaucourt vertrekt in opdracht van enkele touroperators. Hij gaat eerst naar de hoofdstad Bangkok en dan naar het eiland Phuket. Hij moet er een crisiscentrum opzetten om de Belgen te verzamelen en naar ons land te repatriëren.
.

Hopelijk zal iedereen naar zijn vermogen een (financieel) steuntje bijdragen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden