Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Maar er zitten er nog zo hier. Het valt je waarschijnlijk niet op omdat je in 'hun' kamp zit (ik ben duidelijk ne linkse).
Het is zoals Pandareus zegt: er eens goed mee lachen en een pikuur teruggeven tot ze zelf opgewonden geraken 
|
Mocht het mij niet opvallen, dan zou ik hier hele dagen niet anders moeten doen dan getuigen van de heiligheid van rechtse gebanden.
Je kunt hem ook geen "pikuurke" terug geven, want dan drukt hij op het knoppeke. Dat is ook zijn drijfveer. Hij zit hier niet om wat te stangen, hij zit hier als een lafhartige jakhals te wachten tot hij er iemand kan afknikkeren.
Ik beken me overigens tot geen kamp.
Ik heb hier al hele draden op mijn eentje versleten tegen groepen VB'ers die zich opboeiden over mijn kijk op het VB.
Het is net omdat ik heel goed besef dat er hier veel extreem rechtsen hun kronkels komen debiteren dat ik me nimmer de moeite troost een lans te breken voor hun goede inborst, laat staan dat ik (niet persoonlijk bedoeld) me geroepen voel vanuit een vals oprechtheidsgevoel de fantastische werken van barmhartigheid van de heilige Jack te verdedigen.
Het is een intrigant, punt.
Dat 90% van het forum aan navelstaarderij doet en alleen maar in ideologische termen van links of rechts wikt en weegt, doet daar geen afbreuk aan.
Gelukkig hebben we nog de moderatie, die al die goedkope onzin niet slikt.