Los bericht bekijken
Oud 5 september 2017, 21:17   #16324
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hellyer zat meer dan 20 jaar in de politiek.
( bijna 20, dacht ik )
ja en ?
Daar ging die opmerking niet over.
Het gaat erover dat hij er een paar decennia over laat gaan terwijl hij toch tijdens zijn carrière zogezegd ( want ook dat klopt niet -> zie verder) geconfronteerd zou zijn met die papers ?

Citaat:
Zo te zien is hij op het filmpje geestelijk althans zeker geen oude man.
niet oud ? 93 was hij dan.
Ge bedoelt dat hij nog fit overkomt ?
Dat zegt niks over hoe zot hij is

Citaat:
En als Canadees Minister van Landsverdediding zal hij zeker beschikt hebben over informatie waar wij maar kunnen over dromen. In ieder geval over grondigere informatie dan u en ik over het onderwerp.
neen da's een verkeerde presumptie... eerder het tegendeel is waar daar we bij hem goed weten waar hij zijn kaas gehaald heeft.

De man heeft zelfs, naar eigen zeggen, geen enkel document gezien... da's volledig uit de lucht gegrepen door de believers.

Citaat:
Dus de argumenten die u aanvoert, trekken op niet veel.
Ge hebt het weer niet goed door denk ik dan.
Ge kunt geen tegen-argumenten geven tegen iemand die beweert blauwe smurfen gezien te hebben of daar informatie over te hebben.

Gij zijt het die met argumenten over de brug moet komen.
Waar blijven ze ?
Op een 'en die man moet het wel weten want iedereen ( = dat is iedere ufo-believer) zegt dat' na is er niks nada noppens

Citaat:
En uw houding nog minder. Mensen die weigeren zich te informeren, hebben maar weinig recht tot spreken. Indien u nu het filmpje zou bekeken hebben en daarna zou gezegd hebben: 'dit en dat kloppen niet van hetgeen de man beweert om die en die reden', ja dan hadden we bij u een gezonde kritische houding gezien. Helaas is dit niet zo.
Er moet natuurlijk eerst sprake zijn van informatie alvorens men zich kan informeren.
allez ik zal het nog eens vragen : staat er iets nieuws in ?
praha is offline   Met citaat antwoorden