Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
Dat ik dit zou geloven? Waar staat dat?
|
impliciet wel hé ...daar je Hellyer ernstig wilt nemen en bovendien beweert dat hij daar wel wat inhoudelijks kan over vertellen.
Dus ik veronderstel dat de achterliggende aanname moet zijn dat ook zijn uitleg over die vier soorten ( allez afhankelijk van het interview zijnhet er 2 of 12 ) en hun thuislocatie dan wel uit die vermeende documenten die hij als Canadees Minister van Landsverdediging gezien heeft moet blijken ?
Maar neen hoor...het grappige is dat hij zelf beweert dat hij zelf de info nooit gezien heeft.
Citaat:
Ik wijs gewoon op een interview van Hellyer dat mijninziens interessant is. Dat is alles.
|
Dat geloof ik best....hoe meer onverifierbare fabels des te interessanter dat jij het vindt
Citaat:
Daarbij komt dat er te veel mensen zijn (wetenschappers, lijnpiloten, militaire piloten, mensen die de radars bedienen, astronauten, kosmonauten , personen die aan geheime projecten meewerkten en noem maar op ) die op een gegeven ogenblik hun opgelegde zwijgplicht laten vallen, dat de kans vrij groot is dat we geconfronteerd worden met bestuurde onbekende vliegende voorwerpen waarvan de technologie ons petje ver te boven gaat.
|
euhum ...procentueel een handvol of beter een korrel zout.
En die drogreden dat het enkel de zwijgplicht zou zijn gecombineerd met de zwijgplicht wat maakt dat er nog nooit niks feitelijk is komen boven drijven is gewoon complete krankjorum