Los bericht bekijken
Oud 6 september 2017, 11:48   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Schoof, met alle respect, maar dat denk jij over alles, elk onderwerp, gelijk waar of wie er enige kritiek op iets of iemand is, begin jij te sussen en te zalven dat t wel zo erg niet zal zijn.

jij bent een "verzorger" en "onderhandelaar" type.
niks mis mee en nodig op zijn tijd, maar zonder aanpakken van structurele problemen ook garantie voor stinkende wonden en gangreen.

afzagen die poot!
Ik heb gehoord van een voormalig collega die uitgeweken was naar Frankrijk, hoe het daar zit met het onderwijs.
En ik heb twee kleinkinderen in een ander EU-land; dus daar weet ik nog het meest van.

Mijn karakter is dan inderdaad zo: ik ga niet beginnen zagen om te zagen.

Mijn twee grote dada's over het onderwijs, nl. afscheiding van godsdienst en vaste benoeming moderniseren ... ik vind dat al redelijk agressief naar de bestaande toestand.
Ook de poespas van 36 keuzemogelijkheden voor het aso: amai mijn teelballen. Vijf is meer dan genoeg.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden