Los bericht bekijken
Oud 11 september 2017, 10:59   #168
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, bembem, ik ben jaloers op een OCMW klant die in een kruipkot woont, zich niet kan permitteren om deftig te eten, geen vrienden heeft, geen familie heeft die zich om haar bekommert, ergo, in feite geen leven heeft.

Ja, jij kan maffen tot 12h smiddag. Echt iets om jaloers op te zijn.

Gij verdoet tijd. Tot ge dood gaat. Daar tusenin zit niks. Volgens mij mist ge niks als ge nu van de brug springt. En aangezien ge geen vrienden hebt zal niemand het ook nog niet eens merken.
Niet alle OCMW klanten wonen ik kruipkoten hoor. Onlangs te weten gekomen van een Imam uit de buurt. Al 6 keer gehuwd en evenveel keer gescheiden, bij elke vrouw 2 kinderen gemaakt en ze dan verstoten. Weigert alimentatie te betalen dus madammen naar de dienst die die alimentatie dan "voorschiet". Die madammen zijn ondertussen zogezegd alleenstaande met kinderlast en hebben dus recht op alle betalingen van dit statuut. Dat ze allemaal blijven samenwonen in één gebouw is blijkbaar geen probleem. Ondertussen heeft mijnheer Imam wel nog een vrouw waar hij 5 kinderen bij heeft . Naast zijn loon dat hij als Imam van de Belgische staat ontvangt plus zijn kindergeld geniet hij dan mee van de voordelen van het voorgaande .
En dit staat daar voor de deur.
https://www.youtube.com/watch?v=orAWxZ6iedg
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden