Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 14:31   #98
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Alé dan, het derde reslutaat uit de zoekopdracht van Google die je zelf gepost had.
http://www.independent.co.uk/news/me...-a7043446.html

'EU Referendum: National press biased in favour of Brexit, says study

Of the articles analysed 45 per cent were in favour of leaving the EU while 27 per cent were in favour of staying
'

Weet je wat ?
Kruip terug in je hoekske en speel daar wat braafkes met uw vlaamse blokskes, want veel zinnigs kan je hier blijkbaar toch niet posten.
In het tegendeel zelfs, je spreekt jezelf tegen.
Ik haal 2 linken uit je voorgestelde zoekopdracht, en beiden zeggen nét het tegenovergestelde van wat jij beweert.
Beetje serieus blijven hé.
Ik weet niet of je het al door hebt, Kale, maar met die copy/paste spreek je jezelf zwaar tegen, want dit schreef je eerder:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Toon dat eens aan als je wilt, want de bevolking beweert net het tegenovergestelde. Je gaat toch niet beweren dat niemand van de bevolking dit zou gezien hebben zekers ?
De bevolking is wél geïnformeerd geweest, dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben hun niet alles gezegd.
De bevolking was dus wél goed op de hoogte gebracht en je sofisme gaat daar niks aan veranderen, tot spijt van je nijd.