Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 23:41   #106
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nee, nee.... je hebt me niet begrepen.
Wat wil je van iemand die slechts ’n iq heeft van de vierkantswortel van -130 …
Citaat:
Een volledige studie.
Een klein boekje bijna, want dat zal het wel worden, wat je aan de bevolking kan geven zodanig dat ze op de hoogte zijn over wat het allemaal gaat.
Lees jij nooit iets anders dan linkse propagandablaadjes ?
Er zijn al j�*ren tonnen academisch onderbouwd materiaal beschikbaar, over de onwenselijkheid en torenhoge kostprijs, mbt de groeiende aanwezigheid van islamitische volgelingen in Europa, studies genoeg daarover.

Geef jij dan ook maar ’s een studie, over de (eventuele) nadelen van ’n immigratiestop uit moslimlanden en ook eentje over de voordelen van de aanwezigheid van moslims in Europa.
Voor ’n IQ-recordhouder als jij, zal dat vast geen problemen opleveren.

Edoch, & correct me if I’m wrong, maar ik vermoed dat je zo ongeveer gaat toekomen met één Rizlablaadje, in het beste geval zo eentje om ne tsjoep in te rollen.
Citaat:
bvb. We sluiten onze grenzen.
Hoe gaan we dat doen, wat gaan de economische gevolgen zijn, hoeveel extra mankracht gaan we daarvoor nodig hebben, wat gaat dat ons kosten
Goed idee, laten we die kostprijs eens afwegen, tov de reeds gekende immigratiekosten van bv Duitsland:

“Het opendeurenbeleid van de Duitse bondskanselier Angela Merkel gaat flink in de papieren lopen. De Duitse regering verwacht tot 2020 zo’n 94 miljard euro uit te geven aan opvang en integratie van asielzoekers.”

http://www.elsevierweekblad.nl/econo...iljard-305636/

De originele link vind je in dat artikel:

Bund kalkuliert bis 2020 mit rund 94 Milliarden Euro Kosten

http://www.spiegel.de/politik/deutsc...a-1092256.html

Die schatting is dan alleen nog maar voor Duitsland voor de komende jaartjes…
De rest van de Europese landen zullen verhoudingsgewijs eveneens voor enorme kosten staan voor de permanente opvang van islamitische ‘verrijkers’.
Citaat:
én, wie gaat dat betalen.
Jij en ik en iedereen die werkt en daarvoor (steeds hogere) belastingen betaalt, tiens.
Citaat:
Bovendien, is het wel mogelijk ?
Bovenstaande kost + de hiermee stijgende sociaal-maatschappelijke overlast + fraude + criminaliteitsproblemen, zijn volgens de EU-utopisten blijkbaar wél mogelijk…
Citaat:
De grens bvb tussen Canada en de VS, als voorbeeldje, daar wandel je zo over.
Slechte vergelijking, gezien er weinig culturele verschillen zijn tussen Canadezen en Amerikanen, ieg niet zo groot als tussen westerlingen en moslims.
Citaat:
Griekenland, Italië, grenzen op de stranden ofzo ?
Ze zijn er eindelijk aan bezig:

EU bereikt voorlopig akkoord over nieuwe grenswacht

“Een probleem van de vluchtelingencrisis was tot nu toe dat de beveiliging van de buitengrenzen een zaak was van de lidstaten apart. Dit voorstel moet dat probleem oplossen. Het idee is dat als er een land is dat in de problemen komt met de bewaking van zijn buitengrenzen, er nu een soort gemeenschappelijke poel komt met materieel en grensbewakers waar de EU-lidstaten gebruik van kunnen maken.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/06/22...a1406346#photo

Dat zal in elk geval goedkoper zijn, dan bovenstaande rekening and counting.
Citaat:
En dat is nu maar één puntje van de 10-tallen (als het er geen 100 zijn) die je zo zal moeten uitwerken en in een text gieten die iedereen kan begrijpen, ongeacht hun niveau.
First things first, Kale.
Eerst de uitgebreide voorlichting via de media, dan het referendum en nadien is er administratief werk aan de winkel, mbt de wettelijke uitwerkingen daarvan, zie Brexit.
Citaat:
Een ander puntje, waar je ook rekening zal moeten mee houden, zijn onze 'eigen belangen' die we de laatse eeuwen al hebben laten gelden én wat de indirecte gevolgen daar nu van zijn.
O jee, dat eeuwige schuldgevoel weer, voor iets wat slechts een handvol van onze voorouders ginds hebben uitgevreten.
Hoeveel hebben jij, je ouders, grootouders en die hun ouders en grootouders daar ondertussen al aan verdiend of persoonlijk aan die voormalige toestand bijgedragen ?
Dus hoelang wens je je nog te wentelen in een misplaatst en opgedrongen schuldgevoel, over iets waar jij of ik geen zak mee te maken hebben (gehad) ?
Nog ’n eeuw of vijf ?

En hey, wat die ‘indirecte gevolgen’ betreft; hopelijk moet ik je niet herinneren aan de eeuwenoude hoofdrol, die moslims hebben gespeeld in de Afrikaanse en Europese slavenhandel, die veel omvangrijker en genocidairder was dan de blanke bijdrage daarin…
Citaat:
vb. Inval in Irak, en de IS zag het daglicht... of wat de Fransen nog altijd voorhebben met de Tunesiers...
Ga je gram halen bij Bush&co, Blair, Sarkozy ea warmongers, die hebben immers jarenlang IS gesteund en ontzien in hun zgn ‘war against terror’:
De Europese bevolking heeft daar niks mee te maken (gehad), die was er zelfs tegen en moet dus ook niet opdraaien voor de gevolgen daarvan.
Citaat:
Het vergelijken met Japan bvb, houdt trouwens niet veel in. Japan is immers Europa niet.
Maar het is wel een sterk referentiepunt, om aan te tonen dat ze zichzelf daar geen pijn mee doen.
Verder wil ik je er even op wijzen, dat de electronica in je woning veelal afkomstig is uit dat ‘racistische’ Japan…
En als je ev China aanhaalt, wel, die zijn ook pro ‘eigen volk eerst’ en hebben het ook niet zo begrepen op de moslimbevolking in hun land.
Citaat:
Zwitserland trouwens ook niet.
Het ging over referenda, waarvan jij beweerde dat een goede voorlichting over te stemmen zaken, een utopie zou zijn. Niet dus.
Citaat:
Nog minder je vergelijking tussen het nazisme en de Islam.
De Islam is een godsdienst, wat niet van het nazisme kan gezegd worden,
Haha, je bazelt maar wat, het zijn twee handen op één buik:

“Reichsführer SS Heinrich Himmler schwärmte für die weltanschauliche Verbundenheit zwischen Nationalsozialismus und dem Islam. Die Ideologie der Muslimbruderschaft, die aus dem Koran abgeleitet wurde, schien sich in einigen Punkten mit der der Nationalsozialisten zu decken – insbesondere bei der Judenfrage.”

https://de.wikipedia.org/wiki/13._Wa...oatische_Nr._1)

Moslims hebben geestdriftig gecollaboreerd met de SS en ook vandaag nog is Mijn Kamp een bestseller in moslimlanden.
Voor moslims geldt dan ook ‘eigen volk eerst’ en de rest van de wereld denkt daar ook zo over.
Waarom zou de meerderheid van de Europese bevolking dan zo niet mogen denken ?
Citaat:
én, je hebt onze grondwet.
Grondwetten kunnen via referenda aangepast worden, zie Suisse, maar dat is alvast een land dat zich met recht en rede een democratie mag noemen, itt tot de EU-landen, die een afkeer hebben van referenda/de wil van het volk.
Citaat:
Werk aan de winkel, en zo goedkoop kom je er deze keer niet af denk ik.
Look who’s talking, antwoord jij hier alvast maar eens op…:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maar mss kan jij hierna de nadelen eens opsommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
Citaat:
Maar ik ga je wél één ding beloven.
Ik heb die vreemdelingen ook liever ginder dan hier.
Als je me op een objectieve manier kan overtuigen, dan stem ik ook 'ja'.
Nope, je beuzelt, want jij bent tegen een islamverbod én referenda, remember ?
Daarom vroeg ik je ook al herhaaldelijk, om de ev nadelen eens op te sommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
Citaat:
Wat de referenda betreft in Zwitserland... Met een opkomst die meestal onder de 50% ligt, kan ik die eigenlijk niet echt zien als 'de stem van het volk'.
Degenen die niet komen opdagen – terwijl ze dat recht hebben - kan de uitslag dan blijkbaar niks schelen, eh.
Het zij zo.
Citaat:
75% of meer zou eigenlijk een minimum horen te zijn in een democratie, of je ondergraaft het begrip 'democratie'.
Giet je stelling anders eens in een referendum, d�*t zou pas democratisch zijn, quoi.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 september 2017 om 23:47.
Diego Raga is offline