Los bericht bekijken
Oud 18 september 2017, 19:17   #17
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
7/10

Je tekstopbouw ....... Om je bijdragen terug het ontbrekende cachet te geven kan je dan ook best het gebruik van kleuren toevoegen aan je repertoire.

kleurconverter

kleurenlijst
Wat betreft den draad,

wil ik gewoon aantonen dat zoiets als “team Gent” waar alles zal draaien om thema: het fiets project in Gent even kortzichtig en bewust misleidend is als men de brexit aan de Engelsen verkocht heeft.

Mocht er directe democratie bestaan kan even verkeerd kiezen snel recht getrokken/bijgewerkt/aangepast worden met nieuwe referendum kiezen voor thema's, maar NEEN men laat de mensen 1X kiezen op populistische thema’s en zwijgt over het cruciale hoe en land of stad bestuurd/ geregeerd gaat worden van uit het economische standpunt links ,rechts, midden indien men op en wel bepaalde partij kiest. Sjoemel merk België! Koehandel dus!!!!

Dat de handel, mensen die hun boterham verdienen in de privé bedrijven, winkels dat interesseert Links “alles Aan de STAAT” partijen niet. NMBS, De Lijn, enz dat zijn zaken die links aanspreekt >>> Terwijl net de handel, mensen die hun boterham verdienen in de privé bedrijven het zijn die door hun werken persoonlijk het meest bijdragen aan de maatschappij en steeds het minst er voor terug krijgen. Want zij worden niet "OMGEKOCHT" om en partij te steunen als kiesvee om de partij aan de macht te brengen!

>>> Bedankt voor de kleuren tip, haha. Ben Zowel in letters, woorden of cijfers heb ik dyslexie dat ook wel als woordblindheid word aangeduid. Iets dat leesbaar is schrijven is dan ook en grote opgave. Toch probeer ik duidelijk mijn mening weer te geven, misschien gebruik ik wel wat teveel toeten en bellen maar dat is omdat ik zelf niet zie of het wel degelijk leesbaar is, pfffff. Spelcontrole help veel maar an de zinsbouw mag ik niet veel veranderen want terug dan zie ik niet of de volgorde van de woorden wel kloppen.
Dus ik denk niet dat ik er het kleuren palet zal bij halen, haha is al moeilijk genoeg ik wil Picasso-tekst vermijden hoor!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden