25 september 2017, 06:22
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
goed leven: ieder z'n invulling, mai pen rai ^^
(vh thailandforum)
Citaat:
dus als ik het goed begrijp heb je 65.000 bath / maand nodig om goe te leven, wel ik heb dat niet en leef ook goed , allemaal afhangende wat uw prioriteiten zijn,
ik zit ook niet op mijn pensioen te wachten ( gaat er daartegen nog wel pensioen zijn ?) , om te verhuizen op mijn 65 als oud manneke,( hopelijk nog gezond )
met natuurlijk veel spaarcentjes op de bank, en dan misschien pech hebben dat ze een paar jaar later hierboven het licht uitknippen,men heeft maar 1 leven
( heb nog genen enen zien terug komen ), dus ik zou zeggen profiteert er van..als het kan... als ge hier gewoon kunt doen , komt ge met veel minder toe , leven bedoel ik na den bouw van uw huis , den brommer en auto kopen enz.., ik heb elk jaar nog geld over van mijn jaarlijkse 400 voor de immigratie....( als ik niet van auto verander ^-^), en leef niet echt als een kluizenaar,goe leven zal dus een definitie zijn die zeker van persoon tot persoon zal verschillen...
mijn prioriteiten zijn sinds ik in thailand woon , drastisch gewijzigd.....en heb daar totaal geen problemen mee...en knippen ze hierboven het licht vroeg uit , heb ik het toch maar gehad en kan gerust zeggen dat ik geleefd heb.... wai
|
awel sé, ik vind dat hij gelijk heeft, zo denk ik er dus ook over, geniet want het kan zo voorbij zijn.... oftewel, pluk de dag, mai pen rai ^^
|
|
|