Los bericht bekijken
Oud 25 september 2017, 06:22   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard goed leven: ieder z'n invulling, mai pen rai ^^

(vh thailandforum)

Citaat:
dus als ik het goed begrijp heb je 65.000 bath / maand nodig om goe te leven, wel ik heb dat niet en leef ook goed , allemaal afhangende wat uw prioriteiten zijn,
ik zit ook niet op mijn pensioen te wachten ( gaat er daartegen nog wel pensioen zijn ?) , om te verhuizen op mijn 65 als oud manneke,( hopelijk nog gezond )
met natuurlijk veel spaarcentjes op de bank, en dan misschien pech hebben dat ze een paar jaar later hierboven het licht uitknippen,men heeft maar 1 leven
( heb nog genen enen zien terug komen ), dus ik zou zeggen profiteert er van..als het kan... als ge hier gewoon kunt doen , komt ge met veel minder toe , leven bedoel ik na den bouw van uw huis , den brommer en auto kopen enz.., ik heb elk jaar nog geld over van mijn jaarlijkse 400 voor de immigratie....( als ik niet van auto verander ^-^), en leef niet echt als een kluizenaar,goe leven zal dus een definitie zijn die zeker van persoon tot persoon zal verschillen...
mijn prioriteiten zijn sinds ik in thailand woon , drastisch gewijzigd.....en heb daar totaal geen problemen mee...en knippen ze hierboven het licht vroeg uit , heb ik het toch maar gehad en kan gerust zeggen dat ik geleefd heb.... wai
awel sé, ik vind dat hij gelijk heeft, zo denk ik er dus ook over, geniet want het kan zo voorbij zijn.... oftewel, pluk de dag, mai pen rai ^^
bembem is offline   Met citaat antwoorden