Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen
Citaat:
CONSUMENT Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag.
|
Het is nog niet erg genoeg dat de reclameboodschappen die nu de meeste tv uitzendingen tot vervelens toe storen, dat we daar al door gehersenspoeld worden.
De idiotie in beeld:
Schat!! er stoorde gisteren een film tussen de reclame boodschappen op TV
Ik schrijf al jaar en dag dat de gezelschapsspellen terug ter tafel gaan komen en als men zo voortgaat, ga ik
misschien nog gelijk krijgen ook.
Ach, laten we het niet te ver zoeken, het is allemaal
Eigenlijk stel ik hiermede de vraag naar u toe beste forumleden: kan je zo iets goedkeuren dat soort gang van zaken of niet?
