Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je mes snijdt aan twee kanten, panda. Ik bedoel dat je evengoed de vermoorde onschuld kan spelen terwijl je zélf voor de rondvliegende shit zorgt.
Ten eerste weet je al te goed dat Robert t uit de partij werd gezet, en waarom. Daar heb je je al meermaals aan verkneukeld.
Ten tweede is Zuhal Demir Louis Ide niet. Louis Ide is er niet de man naar om zich voor de kar van Zuhal Demir te laten spannen.
Ten derde zou je beter E605 een veeg uit de pan geven. Robert is Robert, maar wat dat forumvergif betreft heeft hij groot gelijk. Ik moet de eerste fatsoenlijke bijdrage van dat sujet nog zien. Je goede vriend AJ kon er wat van, maar Vermiljoen is nog vele malen erger.
Mij verwondert de partijtrouw van Robert ook na wat hem werd gelapt, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij een partijsoldaat is zoals de schoofzak.
Jouw afkeer van Robert betreft zijn door de N-VA afgestrafte poging om de Vlaams-nationalisten één front te laten vormen. Precies hetzelfde dus wat de Franstaligen altijd gedaan hebben. Tot Di Rupo zijn politieke hand overspeelde. Door de poging van Robert om �*lle Vlaams-nationalisten aan één zeel te laten trekken heeft hij in jouw ziekelijke anti-vb-rapen gescheten. En dat zal hij geweten hebben.
Je bewijst op die manier keer op keer dat je het in je broek doet bij de gedachte alleen al dat het cordon sanitaire wordt doorbroken.
Wat de poging van Louis Ide betreft om het verbinden van zijn partijnaam aan de nazi's te voorkomen, wat ook op dit forum veelvuldig gebeurt, dat begrijp ik, maar hij had kunnen weten dat dit een averechts effect zou hebben. De N-VA-haters zullen nu nog harder keer gaan. Of ze daarmee de kiezer zullen overtuigen om de "nazi's" links te laten liggen in 2019 valt af te wachten.
|
Ik begreep eerst die opmerking van Robert t en die 4 miljoen niet. Maar hij heeft dus dat forumlid bij Zuhal Demir aangeklaagd???
Wat heeft dat nu voor zin? Omdat hij anti-Vlaams Nationalist is? Moeten wij dan ook al diegenen die vuil spuiten naar de sossen en de groenen gaan aanklagen bij die partijen?