Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En dan Robert? Denk jij écht dat Zuhal Demir geen andere katten te geselen heeft dan haar tijd in het aanpakken van forumonbenullen te steken?
Het enige "resultaat" dat je daarmee boekt is dat je reuzepanda in de kaart speelt. Hij schuift jou nu al de schuld voor de bemoeienis van Louis Ide in de schoenen. Steek die keikop van jou beter even onder koud stromend water en laat forumzotten, fantasten en staatsnationalistische haatzakken zichzelf belachelijk maken. Wat vermiljoen uitschruwelt is het niet waard dat je er een halve seconde tijd of moeite insteekt.
Het is al erg genoeg gesteld met de zogenaamde vrijheid van meningsuiting in dit corrupte, hypocriete koningdom. Je zou beter beseffen dat hetgeen jij nastreeft precies hetzelfde is als datgene dat er met het Vlaams Belang werd gedaan. Mét de actieve medewerking van de N-VA. Niet alleen De Wever, maar ook Bourgeois wilde nog veel verder gaan. Tot groot jolijt van de staatsnationalisten.
Verlaag je niet door op dit forum hetzelfde te doen met je politieke tegenstanders, en zadel Zuhal Demir niet op met onbenullige shit.
|
Ik heb geen zin in ruzie met jou. Je mag van mij een telefoontje verwachten. Voor vandaag stop ik ermee, mijn vrouw heeft me al driemaal scheef bekeken.