Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Kwestie van de jaren werkzaam bij de groendienst van Antwerpen vooral in het licht te zetten, en de idolatrie voor cyriel verschaeve even tactisch te 'vergeten' op zijn aanvraag voor lidkaart.
Nu, zeer waarschijnlijk zijn die luchtfietsers hun procedures niet direct gericht op het screenen van mensen uit extreem rechtse hoek.
Ik zie ze niet direct aan een kandidaat vragen :
-bent U ooit lid van het VMO geweest ?
-bent U sympathisant van Voorpost of Pegida geweest ?
-bent U ooit lid van het vlaams blok geweest ?
-bent U ooit lid geweest van de Hells Angels ?
-hebt U ooit in jail gezeten omwille van geweld en/of drugs delicten ?
-haat U uw land ?
-haat U de democratie en wilt U deze vervangen door de Nieuwe Orde ?
Aangezien het patjouli-volk van Groen totaal niet klaar is voor een undercover mol vanuit extreem rechts te detecteren gaan ze er zeker inlopen.
|
Klopt niet, tenslotte is de kwalificatie 'poging moord' halverwege het proces door het OM ingewisseld voor 'poging doodslag' maar uiteindelijk volgde de vrijspraak.
Ook de nieuwe orde valt wat moeilijk omdat ze niet meer bestaan en ik in de basis democratischer ben dan de meesten hier; zo zou ik bijvoorbeeld het schervengericht terug instellen. Origineel ingesteld in de Griekse democratie om het volk de macht te geven bepaalde parvenu's uit de politiek te bannen. Iets dat in Belgie broodnodig is vermits de lijst van onbeschaamde parvenu's tamelijk lang is.