Los bericht bekijken
Oud 28 december 2004, 18:39   #68
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
ROTFL

Beste Heren van Vl. Actueel-forum (Abramis, O'Malley enz.),

Gij Nobele Strijders van de Onbeperkte Vrije Meningsuiting voor het Eigen Volk (en alleen die)

Ik richt mij tot U dmv ene kleine interessante suggestie om Uw forum weer wat op te vrolijken.

Ik ben straks 6 maanden (sinds 2.07.2004) geband op jullie forum, wanneer wordt ik nog eens uitgenodigd? Zoiets moeten we samen toch kunnen vieren?

Uw dienaar thePiano

Ps: Doe T O'Kwalley de groeten van me Lachen met een oud-gediende
Wees blij dat ik je nog aandacht geef. Voor anderen ben je inmiddels niet meer dan lucht. En daar is het je toch om te doen he? De eigen-lof-stinkt-theorie die je anderen zo graag verwijt maar liefst zelf in praktijk brengt met je lasterwebsiteje. Piano, grow up. Geen wonder dat je her en der gebanned wordt. Een forum is geen reclameboard. Daar draait het om, en al zéker niet voor aanstootgevende sites als de jouwe die vol leugens staan en nergens op berust zijn. Voor alle argumenten die je aanhaalt bestaan er minstens evenveel (zelfs het dubbel aantal) tegenargumenten.
Maar inderdaad, lachen met een oud-gediende is nog het enige wat ons rest. Je bent een gladjanus en een lolbroek, een ordinaire clown die mensen tegen je eigen persoontje opzet met je haatcampagnes, en wat meer is, je helpt de pertij die het ergst verafschuwd. Wordt het dan eens geen tijd van taktiek te veranderen en wat progressiever te worden? Zelfs de linkse toonaangevende politici beginnen dat nu stilaan door te hebben. Maar zelfs daar ben je te achterlijk voor.
En wat betreft je bans, geef eens een goeie reden waarom Pi en Vlaanderen Actueel je terug zouden moeten toelaten? Om het forum wéér in rep en roer te komen zetten, om wéér tweedracht te zaaien en ruzie te komen stoken, om wéér het grote slachtoffer te komen uithangen, om wéér te gaan bleiren als er eentje je een proces aan je broek lapt voor je uitlatingen, om wéér dezelfde ziekelijke toer op te gaan met het risico dat het forum leegloopt? Neen, laat de mods dan hun werk maar doen en het cordon tegen jou en je lasterlijke haatcampagnes volhouden. Voor wat hoort wat. Of ben je zelfs te debiel om dat te begrijpen?
Thomas O'Malley is offline   Met citaat antwoorden