Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2017, 07:51   #7725
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom men zijn hoed moet afdoen voor mensen die opkomen voor hun zaak. Het lijkt me eerder evident dat men opkomt voor iets waarin men gelooft. Daar is niets heldhaftig aan. En dus moet men daar ook niet zijn hoed voor afdoen. Zeker niet als alles wordt ingebed in een soort laat-romantische en zeemzoeterige sfeer van ' kijk eens hoe dapper dit volkje is'. Eerder eng-nationalistische ontboezemingen lijken me dat.

En dan nogmaals, men ziet alleen de voorstanders van het referendum op of in de media. De tegenstanders zwijgt men dood. Dus ook hier toch alles met de nodige korrels zout te nemen.
Rajoy krijgt genoeg aandacht van de media, hoor. Kijk, Cameron is iemand die ik absoluut onsympathiek vond, maar hij heeft de Schotse kwestie wel eervol opgelost. Rajoy had dat ook kunnen doen. De Catalanen hadden onafhankelijkheid naar alle waarschijnlijkheid verworpen, zeker als hij zoals Cameron ook toegevingen had gedaan. Maar Rajoy wil liever electoraal scoren bij zijn rechtse, nationalistische achterban.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden