Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2017, 09:59   #134
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Trouwens dat Dewever een realist zou zijn zal niet voldoende zijn om mijn zienswijze te wijzigen die ik heb. Alle traditionele partijen zijn realist en dat is de voornaamste reden dat ze tegen splitsing zijn van hun eigen partij.
Een paar procentjes meepikken in het andere landsgedeelte heeft hun steeds de macht bezorgd om ook in aanmerking te komen om de graantjes mee te pikken. Niemand maakt zich zorgen over het instituut België.
Trouwens ik ook niet. Blijft het zoals het is of komt er ooit een splitsing dan zal dat mijn probleem niet zijn.
Mijn vroeger politiek leven was gericht op het bekomen van eerherstel.
Maar ook dat zal er nooit komen. Fraudeurs en omgekochten zullen nooit verantwoording moeten afleggen; noch zal er onderzoek gebeuren naar de ware toedracht der feiten; als een eerlijke ambtenaar hun iets in de weg legt.
Altijd eindigt het met liquidatie van die ambtenaar.
En dat blijft zo. Het woord vernieuwing dient gewoon om misbruikt te worden.
En daarom kan die politieke rotzooi mij gestolen worden.
Niemand werkt jaren met hoop op eerherstel in een partij om nieuwe fraudeurs in die partij hun zakken te helpen vullen en om te redden wat er te redden valt als het gebouw instort en dat je dan dood verklaard wordt wanneer er een nieuwe partij de oude vervangt doet wel de deur dicht.
Maar kom; ik was er niks aan kwijt.
Verloren hoop en energie; dat wel. Daarom blijf ik nu in mijn zetel zitten.
Al de rest kan de pot op. Tegen realisme heb ik niks; maar tegen waanzin van sommigen die dreigen in dezelfde val te lopen als ik; heb is alles.
Maar ze doen maar. Ik ben niet verantwoordelijk voor de stommiteiten van anderen. In de huidige modderpoel happen alle vissen naar lucht.
En het zal er niet meer op beteren.

En opnieuw hangt er een zager rond mijn lijf.
Wel slimme; ik heb inderdaad iets tegen mensen die infomeren naar onbestaande steden en gemeenten. Alles willen vertalen ruikt naar snobisme!

Ken je het subforum "Koetjes en Kalfjes" ? Daar past inhoudsloos gezwam beter dan hier hoor.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden