Discussie: Moslims en kerstmis
Los bericht bekijken
Oud 28 december 2004, 23:48   #77
MVB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Voor u zijn 'moslim' en 'allochtoon' en 'Marokkaan' blijkbaar synoniem.
Mag ik u erop wijzen dat dit fout is.
uhm nope u insinueert dat. Als ik allochtoon had willen plaatsen dan had ik dat gedaan. Heeft niets te maken met Chinezen, Russen, Canadezen, Blank of Zwart maar met ->ETTERS<-, op kl**tzakken staat geen kleur .
Jammer dat van zoveel nationaliteiten in België, de marokaanse gemeenschap het meeste % kr*puul in huis heeft.
Mag ik u erop wijzen dat dit niet persoonlijk bedoeld is.

Voor u zijn blijkbaar al diegenen op wie u doelt werklozen en OCMW-steuntrekkers, bovendien kiezen ze hier ook nog voor.
Mag ik u erop wijzen dat uw veralgemening dubbel fout is.
Sorry als u deelt uit maakt van diegene die er niet voor gekozen heeft en toch trekkende bent.
M'n oprechte excuses

Voor u zijn blijkbaar alle Belgen hoogopgeleide hardwerkende mensen (time is money) die geen OCMW-steun trekken.
De meeste mensen die toch iets van hun leven willen maken doen dit op deze manier(werken) ja.
Mag ik u erop wijzen dat uw veralgemening alweer fout is.
Mag ik er u op wijzen dat heel vlaanderen weet wat ik bedoel, uitgenome het verwijzende persoontje.
En heb enkel problemen met marokanen en moslim's(deze laatste mag zelfs een vlaming zijn, nog steeds probleem mee )

zie eerdere opmerkingen
idem

Geldt deze vriendelijke groet voor iedereen?
alleen voor diegene die hun aangesproken voelen.

Spijtige zaak, let wel op dat je je niet vergist m.b.t. mijn eerste opmerking i.v.m. synoniemen.
De dagelijkse gebeurtenissen versterken alleen nog maar m'n visie mbt dit onderwerp, om nog maar te zwijgen over persoonlijke.

Mvg,

aan al diegene die zich aangesproken voelen,

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
MVB is offline   Met citaat antwoorden