Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Hier moet er een onderscheid gemaakt worden tussen vrouwen die vrijwillig de prostitutie instappen en vrouwen die gedwongen worden door criminele milieus. Dat zijn 2 totaal andere zaken
Dat weet ik. Ik heb persoonlijk gevochten met een Belgische zedendelinquent uit Antwerpen die op reis was in Cambodia. Ik dacht dat we vrienden waren, maar na een paar pinten kwam zijn ware aard aan het licht. Staat nu gesignaleerd bij interpol.
Mijn standpunt is echt niet anders voor allochtonen dan voor autochtonen.
Ik weet ook echt niet waar je idee vandaan komt dat er een soort van dubbele standaard zou zijn voor de aanpak hiervan.
Het staat wel als een paal boven water dat moslims een risicogroep zijn voor de veiligheid van onze vrouwen. Je kan het nagaan via de etnische achtergrond van zedendelinquenten in Belgische gevangenissen
|
Dat kan zijn maar jij schreef het toe aan de islam terwijl ik de mannelijke aard naar voren bracht onder meer ad hand vh voorbeeld van die talloze westerse sekstoeristen, niet dat alle blanke westerlingen zo zouden zijn natuurlijk maar wat jij wél veralgemeent als het op allochtonen van een bepaalde origine (moslim) aankomt