impulscontrole: westerse zedendelinquent geniepiger
mja, ik heb in het topic van eurosceptic aangetoond dat als het op impulsen aankomt - meer bepaald het al dan niet beheersen ervan - men zeker geen noemenswaardig onderscheid dient te maken tussen een allochtoonse of een autochtoonse man vermits ze in beide gevallen i.e. een afwijkende impulsbeheersing dus, hun doel zullen weten te bereiken zij het al dan niet in het buitenland op sekstoer of gewoon gezellig in het (nieuwe) thuisland....
het probleem situeert zich volgens mij dan ook op het vlak van stoornissen in de impulsbeheersing en niet of het al dan niet om 'een vreemde' zou gaan.... kortom, de origine van de dader speelt voor mij geen rol, men heeft een defaillante impulsbeheersing, of niet....
mede om die reden zal ik dan ook niet zoals sommigen met statistieken over achtergrond van zedendelinquenten beginnen zwaaien omdat dit in dergelijk geval zinloos is en vooral een racistische vb geïnspireerde agenda dient....
de mens is imo een wezen dat meedogenloos anderen uitbuit en hoewel men in deze contreien een verlichting meemaakte zijn er desondanks uitingen van primaire driften die zo nu & dan de kop opsteken bij de 'westerling', sekstoerisme is daar imo een uiting van, ik noem het dan ook semi-legale verkrachting en geen moreel goed te keuren transactie zoals eurosceptic het wel eens noemt, maar back on topic: de blanke man is imo gewoon geniepiger in het omgaan met z'n impulsbeheersing, daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat alle blanke westerlingen zo zijn - om misverstanden uit de weg te gaan... ik heb het dan ook over westerse zedendelinquenten, een merkelijk verschil... in eenzelfde lijn zijn 'vreemde' zedendelinquenten bijgevolg ook niet over eenzelfde kam te scheren met een hele bevolkingsgroep ook al doet eurosceptic dat dus wel...
discuss pls, thx ^^
|