Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2017, 17:59   #10750
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
één ding moet je Rajoy geven, hij moet een ongelooflijk organisatorisch talent en regeringsleider zijn.

zijn antwoord (en dus dat van zijn hele regering?) was er binnen de tien minuten. Ik ken een aantal regeringen die zo snel en performant kunnen reageren, maar dit is de eerste keer dat ik zulke slagkracht vaststel binnen de democratische bestuursvorm, meestal gaat het over veel meer illustere ideologische politieke besturen.

fuck, ik zou zelfs bij ons op t werk wel managers willen vinden die over zulk een delicaat en complex probleem een antwoord binnen de 10 minuten geformuleerd en verzonden krijgen.

superRajoy!
dat Michel daar maar eens een puntje aan zuigt!

nog los van t feit dat Puigdemont die bevestiging dat er geen onafhankelijkheid gestemd werd pas helemaal in de laatste zin van zijn schrijven stak, de gluiperd, zo had Rajoy nog minder tijd!
Denk je niet dat het ontwerp van dat antwoord al enige tijd in zijn schuif stak, waarschijnlijk al van 1978 !

Hier en daar een woord actualiseren, de datum aanpassen en de handtekening van toenmalig premier Adolfo Suárez y González, Eerste Hertog van Suarez, , vervangen en klaar is kees.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden