was ik vlug nog effe boodschappen gaan doen in de Delhaize -nadat ik dus van de Aldi kwam, drop ik bij het binnengaan m'n boodschappentas in de bak waar men kartonnen dozen dropt (om zeker geen tijd te verliezen met te moeten wachten aan het onthaal).... ja lap, was men er toch wel niet mee weg zeker

amper 10 minuten dat ik weg was dus, it's a shame.... m'n 2 bricken lactose vrije melk en m'n nieuwe zwarte donsjas (jongensmaat bij de Aldi -> zag er echt mooi uit, plus was een heus koopje 12,99€, wie doet beter lol) foetsie!
ik weet dat ik zelf niet onbesproken ben en bijgevolg me best low profile hou ivm kritiek op pikkerij, maar dit vind ik toch wel kras, i mean: dat merkt men toch ook dat het boodschappen van iemand betreffen aka die melk alsook nieuw kledingsstuk mét het etiket er nog aan!!
pffffff! was dit balen, en bij DH zelf wisten ze natuurlijk van niets en reageerden ze heel onverschillig, zo van: 'goh, iemand had wss een kartonnen doos nodig en....... tja (is uw eigen fout)'
ah nog iets, het was een DH in brasschaat, toch een vd rijkere gemeentes zou men zeggen, awel bij deze weten jullie dus dat men er niet voor terug deinst om in de bak met de kartonnen dozen spullen van een ander mee te gritsen, re-pfffffff
allez ik troost me met de gedachte dat er nu 'wellicht' ergens een kind rondloopt met
mijn jas en men terloops genot heeft gehad van
mijn 2 bussen melk...
anyway zal de laatste keer zijn dat ik er nog iets 'drop', heb m'n lesje wel geleerd