ik heb het op het nieuws gezien.heb het helaas niet opgenomen maar heb het wel gezien dat een vrouw in een witte bikini op het strand zat met langs haar verschillende brokstukken.(nu dit zal waarschijnlijk een stuk strand zijn waar de ramp niet zo extreem was in kracht dat weet ik dus niet hé)
en ook toonden men beelden van lachende mensen aan een zwembad.
nu ik weet wel dat het leven ergens door moet gaan ook na zo'n enorma ramp en ik vind het niet erg dat onze overheid een deel van onze centjes als steun geeft maar kom mij niet nog eens om extra steun vragen als ik niet zeker ben of dit geld wel op zijn plaats zal komen.
En ik ben maar ene gewone man kwa verdienste en ik vind het jammer dat vele miljonairs of BV of VIP of wat dan ook over de hele wereld hun smoel op tv willen laten zien hoe menselijk en lief ze wel zijn maar ge moet niet denken dat deze mensen ook maar 1 euro van hun persoonlijk fortuin zullen geven aan deze landen.En het is dit waar ik me zo aan hekel alsook da vele centjes verdwijnen in zakken van gierige mensen in deze hulporganisaties en dikwijls ook bij de overheden van die landen om zo hun eigenbelangen te dienen in een eventuele burgeroorlog en zo meer.
Ik ben dus zeker geen onmens en als ik kon zou ik deze mensen helpen en vooral de armere onder hen maar ik kan dat niet door zomaar blindelings 50 euro te steken in sommige hulporganisaties.Dat men maar eens het kapitalisme onderhanden neemt en eens grote belastingen doen op grote vermogens over de gehele wereld en vooral op miljonairs en zo meer.
Ik werk al hard genoeg voor mijn eurokes terwijl andere het woord werken niet kennen.
|