Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2017, 22:27   #104
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel mijn zus heeft een twintigtal jaren besloten om thuis te blijven voor de kinderen. Ze leven sober en verkozen wat meer welzijn ipv meer welvaart.

Inderdaad genoten ze van een weliswaar klein belastingvoordeel. Mijn zwager had mijn zus dan ook ten laste. Toch was mijn zus de ganse dag druk in de weer. Ze was dan ook vrijwilligster in een rusthuis en bij het rode kruis.

Nu zou die Rutten de allerzwaksten zijnde de huisvrouwen dat kleine voordeeltje willen afpakken. Veel laffer kan je in mijn ogen niet zijn.

Uw toontje het gaat hier toch maar over ouderen en allochtonen bewijst welke dikke egoïst u eigenlijk bent....een echt product van uw generatie.

Alleszins is uw opvoeding totaal mislukt en ik zou als ouder niet fier zijn op een zoon zoals jij

Er zijn volgens mij wel een hoop belangrijker fiscale maatregelen die zouden mogen verdwijnen. Wat breng jij zoal in als belastingaftrek ? Uw kindjes ? Uw woon werk verplaatsing ? En wat nog allemaal ?

Trouwens schaf het kindergeld ook maar af het zijn toch alleen maar domme snotneuzen die nog kinderen willen maken voor mee te pochen dat ze de mooiste en de slimste koters hebben dus voor mij mag dat verdwijnen ...ga wat harder werken voor die luxe.

Schaf dat allemaal af dan zullen jullie misschien wat harder werken in plaats van ganser dagen op jullie smartphone te tokkelen en nog de tijd vinden om wat huisvrouwtjes te beschimpen.
Very well said!! 2!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden