Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Ja maar onderzoeksrechter Troch was niet exclusief aangesteld voor het bende van nijvel dossier....
En zijn directe overste,de procureur generaal dus beslist mede welke onderzoeksrechter die verscheidene zaken zal behandelen en welke de grootste prioriteiten verdienen....
Hij kreeg in diezelfde periode nog verscheidene andere dossiers op zijn bord..
Oa,de bende van baasrode, het onderzoek naar de bende van De Staerke...
|
Ik weet het, het hele onderzoek is één lange mars van treurnis, er is quasi niets op een degelijke manier gedaan. Wat men moest onderzoeken bleef liggen, terwijl men in de verkeerde richting koppig bleef doorgaan. Waarom ? Moedwil ? Simpelweg domheid geloof ik niet in. Manipulatie ? Complotten kunnen meestal maar slagen als er zo weinig mogelijk mensen bij betrokken zijn.
Citaat:
Voor mij niet,wie van de levenden die er nog van over zijn zouden nu moeten gaan bekennen dat zij erbij betrokken waren....
Daarom stel ik u één vraag...
Zou u in dit geval nu een volledige bekentenis afleggen indien u bij zulke feiten tot de groep van daders behoorde????
|
Denk je nu echt dat ik mij kan of wil proberen indenken in de leefwereld van een massamoordenaar ?
Het gaat mij erom dat diegenen die -hypothetisch- hebben meegewerkt om het onderzoek te kelderen toch later moeten wroeging gehad hebben. En blijkbaar heeft letterlijk niemand achteraf zijn mond open gedaan.