Los bericht bekijken
Oud 29 december 2004, 20:19   #152
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jan van den BergheCitaat:
Oorspronkelijk bericht door Meia noite
Niet rond de pot draaien he! Ge zult in voorgaande discussie wel al gezien hebben dat ik nederlands kan, u geeft mij hier gewoon de taalkundige verklaring van de woorden, die ken ik al lang.
Ik wil de inhoudelijke betekenis weten, mbt de verhouding man-vrouw en vriend-vijand, zie een paar posts eerder.
Zo makkelijk komde nie van mij af hoor. Eerst een paar pagina's komen bashen op mij, en nu blijkt dat ge zelf geen bewijzen hebt.

Blijkbaar kunt u dan niet lezen. Dat is dan de jammerlijke conclusie dat ik moet trekken uit uw warrig geschrijf. Uit de evangeliën is duidelijk dat Jezus geen vrouwen koos, maar alleen mannen. Na de Opstanding schenkt Hij alleen aan Zijn apostelen de geloofsmacht en -mandaat. Hij schenkt dat niet aan de Maria's. Dat zijn heel duidelijke en klare bewijzen.

Daarnaast wacht ik nog steeds op de concrete verwijzing naar een welbepaald niet-canoniek geschrift waar Jezus wel vrouwen aanwijst.
Komkom jongentje, geef gewoon toe dat ge geen bewijs hebt. Ik zeg tenminste dat ik geen nt-canoniek geschrift in mijn bezit heb en dus ook niet concreet kan verwijzen. Ik heb een referentie gegeven naar een monografie, maar die wilt ge niet aanvaarden.

Ge legt nog altijd niet uit wat die keerzijde is. Laat me eens raden waarom?...omdat het een idiote reply was, en ge u er nu probeert van af te maken door rond te pot te draaien en volzinnen te spuien.
Ge hebt afgedaan, en ik ben blijkbaar niet de enige die der hier zo over denkt
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden